Skandal

Jag är sur. Hur i helvete kan man ringa & rösta på Finland och seriöst tycka att de ska vinna!? Det är för mig obegripligt, usch & fy för alla er som röstade på dom :P Detta är Eurovision Song Contest och ingenting annat. Jag satt hos Nea igår med henne & Emilija och blev surare & surare för varje minut och för varje 12-poängare som Finland fick. Carola var ju super igår och bra mycket bättre än Finland, som för den delen vägrar tar av sig maskerna och äcklar sig hela tiden. Det är skandal, enligt mig.
De som var bäst igår var Ryssland, Rumänien, Danmark & såklart Sverige. Även Grekland & England var bra och ett par andra lite underhållande låtar fanns. Nea satt också och hejade & lyssnade glatt på Kroatiens bidrag, hrm... Jag kan inte heller förstå hur Bosnien Herzegovina kunde komma så högt, den låten sög ju också hur mycket som helst. Och som Nea sa om han som sjöng; "han ser ut som Mikael Persbrandt med allergi" ;D

Ja, nu har jag i alla fall fått avreagera min besvikelse över resultatet i gårdagens Eurovision. Blä. Jag hejade i alla fall på Carola, som minst var dubbelt så bra som monster-Finland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback