slutet är nära

Okej, en överdrift. Jag kryddade lite som mor min brukar göra. Men halv-död är jag faktiskt, nästan. Vet inte riktigt vad det är med mig men mamma säger att det kan ha och göra med penicillinet. Har bara legat i soffan hela dagen och kollat på film. Blir väl så resten av kvällen med, haha. Orkar nada & niente, och matlusten har jag inte heller fått tillbaka. Men men, det ordnar väl till sig!
Måste ge lite cred till Jenny också för hon kommenterar i alla fall min blogg nu för tiden. Well done Jenny! Det är roligare när folk kommenterar, så det så :P

Förresten... Vad är skillnaden mellan tortillachips & nachochips?

Kommentarer
Postat av: Jenny

någon av dom är runda och dom andra trekantiga... vilka som är vilka vet jag inte... men what the fuck =P (fortfarande lika duktig)

2006-05-27 @ 20:16:35
Postat av: Emelie

you're the best! :D På att kommentera alltså, inget annat ;P

2006-05-28 @ 01:12:18
Postat av: Jenny

"haha"

2006-05-28 @ 11:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback