sommaren är här

Det är helt underbart ute, det verkar som om våren hoppades över och att det blev sommar direkt istället. Sol, blå himmel, inga moln & varmt som fasiken - Fabulous! Önskar att man vore ledig och slapp gå i skolan för då kunde man solat hela dagarna :D

Var på stan en liten runda med Marie idag också. Jag skulle bara inom banken och fixa en grej och hon skulle byta sina jeans men en lite sväng inom Karl-Oskar & Kristina hann vi också med, fast hittade inget som passade tyvärr. Inne på banken träffade jag min gamle arbetsgivare, hrmf... Tänkte fälla honom eller något annat halvt skyldigt men jag stod emot den impulsen.

Förresten så är det 50 kronor rabatt om man handlar på
Nelly nu, riktigt nice. Ska vi slå till med något Nea? :P Plus att det är fraktfritt så det kan nog inte bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback