todays celebrity

Lindsay Lohan - Jag anar en fin klänning på Lindsay, men hittar ingen bra bild där man ser hur den ser ut. Bittert.
Carmen Electra - Filmar i New York i en supersöt, prickig klänning som jag absolut inte skulle säga nej till. Tycker faktiskt att Carmen brukar lyckas med sina outfits även om hon ibland är mer smaklös. T ex här, här, här & här.
Jessica Simpson - Är enkelt & annorlunda klädd jämfört med vad hon brukar. Hon ser fin, glad & fräsh ut. Här på väg till studion är hon också söt.

Nu ska jag själv till skolan med kjol, ballerinaskor & solglasögon. Ååh, så underbart med sommar! Och anledningen till att jag sitter här och skriver nu vid den här tiden är att jag nyss fick reda på att vi får skjuts till skolan istället, så jag är redan färdig med allt och fördriver tiden här istället :P

update 16.30:
Det var visst ingen klänning som Lindsay hade på sig utan en byxdress, inte så lätt att se alltid. Men fin var den ändå som det mesta som Lindsay bär, fast har fortfarande inte fått en riktigt bra bild på den. Hrm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback