valborg 2006




Det var då det efterlängtade valborg igår och hur var det? Otroligt meganajs! :D Det var en riktigt lyckad fest som Annie hade fått till trots att det var en hel del folk där ett tag som inte var bjudna. Men jag agerade i alla fall lite dörrvakt och pratade med några, hehe. Det var i alla fall väldigt trevligt och det enda som saknades var min & Annies "la camisa negra", blidde inget dansande till den tyvärr ;P

Trevligt att käka på Köpmannagården var det med. Jag fick min allra första pizza-upplevelse. Och ni ska veta att det är en stooor händelse, tänk att jag aldrig käkat pizza ute innan. Så det var allt lite special, skulle egentligen tagit ett kort så att det blev förevigat, hahaha ;D Det enda man kunde varit utan var ju Mickes alla kommentarer och anspelningar, hrmf :P

Så slutsats av detta valborg: Hett som fasiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback