what's up?

Har precis powerwalkat med mor min och nu sitter jag med en enkel fruktsallad (endast bestående av banan & ananas) och ska fortsätta plugga lite var det tänkt. Får se om jag har disciplin nog, men det ska nog gå. Har faktiskt skrivit en hel del på arbetet idag, har bara ett par av mina frågeställningar kvar så jag är ännu en gång nöjd som Henke! ;D

Har bara en enda lektion imorgon, och det är matte med Ingemar. Joy! Funderade först på att skita i den lektionen men tror inte att jag ska göra det, har ju faktiskt nationellt prov i matte på fredag plus att jag glömde min historiabok i skolan och måste ändå ha den imorgon eftersom jag har prov på onsdag. Bittert. Ska istället vara duktig och cykla in imorgon tror jag, för jag kommer hem snabbare då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback