dum i huvudet

Folk måste nog tycka att jag är relativt dum i huvudet ibland, i alla fall när de får reda på vissa saker och umgås med mig mer & mer. Men enligt mig är jag i alla fall relativt normal. Fast det beror nog på vad & vem man jämför med...
Som i torsdags på svenskan så sitter vi & pratar i bibblan och börjar prata om nojor, tvångstankar osv. och Jenny avslöjar självklart för alla om min räkne-noja. Ingen fattade och ingen har någonsin fattat den, det är bara jag som är dum i huvudet som håller på med det fortfarande. Hur mycket jag än förklarar det så kan folk inte sätta sig in i det system som jag byggt upp i min hjärna. Så fråga inte, ni kommer ändå aldrig att förstå. Det sjuka är att jag hållt på med att räkna ord sen jag gick i åttan, alltså ca 4 år, och har ingen aning varför eller hur jag började. Jag måste nog haft sjukt tråkigt. Men sen har jag bara inte kunnat sluta. Sinnessjukt, jag vet.

Hur konstig jag än är så döljer jag det ändå rätt bra... Right?
Eller inte kanske.

Kommentarer
Postat av: Malena

Jag utmanar hälsoutmanar dig
Gå till min blogg & läs senaste inlägget
Kram malena

Postat av: Emelie

meeh, jag har redan tränat idag :P

2006-11-12 @ 14:53:46
Postat av: Jenny

Haha. Vi tycker inte att du är dum i huvet gumman! Lite skum... men det kom vi ju överens om att det var bäst i förrgår inte sant? =P

2006-11-12 @ 15:22:30
Postat av: Emelie

Joo, iofs. Vi är bra på att vara skumma tillsammans ;D haha.

2006-11-12 @ 16:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback