en Lisa-lista

Lisa var snäll och gjorde en lista som hon ville att jag skulle svara på. Trevligt värre tyckte jag så den fick jag ju göra! :)

Senaste:

Lästa bok: fjärde delen av Vindsträdgården, tror den heter Lustgården.  
Sedda film: Da Vinci Koden.
Hörda låt: Linda Sundblad – oh, father.
Personen du pratade med: pappa.
Fotbollsmatch du såg: as if!
Träning: hoppning idag med Jenny, Albin & Micke (en tapper skara).
Gråtit: idag.  

Favorit:
Skolämne: teckenspråk eller spanska... I think.  
Artist: Bob Marley & Michael Jackson.
Låt: har på tok för många.
Mat: thaimat.
Dryck: mineralvatten.
Djur: alla slags kattdjur.
Minne: oj, herregud. No idea!
Film: i urval; Mean Girls, Dirty Dancing, Fight Club, Saw, Alla var där, Grease, Ocean's Eleven, Hair, Baseketball, Gilbert Grape…   

Värsta:
Minnet: har en del… Men när farmor gick bort i cancer är värst.
Låt: Lordi – hard rock hallelujah.
Skolämne: naturkunskap, baah.
Dröm: hade samma dröm flera, flera gånger när jag var liten. Kort sagt var det jag, Johanna, mamma & pappa som var i ett äckligt hus. Typ.
Mat: inälvsmat. Eew.
Person: Ingemar.  

Dröm:
Yrke: vet inte, har inget sånt speciellt faktiskt.

Pojk-/flickvän: prince charming ;)

Vikt: eeh, jadu… Försöker nå dit.
Resa: Australien & Karibien.
Husdjur: en liten kise.
Julkapp: en bil, en lägenhet eller en resa. Vore fabulous!
 Present från en beundrare: en present med mycket tanke bakom, kan vara vad som helst! 

Kommentarer
Postat av: Lisa

visst är jag bra på att göra listor? :P

2006-11-20 @ 14:27:33
Postat av: Emelie

haha, mycket ;D

2006-11-20 @ 15:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback