gårdagen

Igår var Kusinerna & de här så var först lite social och pratade & åt tillsammans med dom. Sen cyklade jag ner till Nea där hon, jag & Lizze skulle umgås lite & kolla på Seven. Skulle egentligen kanske partajat men det blidde inte så utan det fick bli en lugn kväll istället, men det gjorde inte så mycket för vi var alla sjukt trötta. Så det blidde inte så sent men när jag kom hem här så var det fortfarande fullt med folk så kunde inte gå & lägga mig, så jag åt äppelpaj istället. Men det var gott i alla fall, hehe...
Slutade i alla fall med att alla sov över och jag fick en pojk sovandes i min soffa. Är inte som det låter utan det var min 12-åriga kusin som fick sova i mitt rum :P Men det var trevligt, pratade om lite allt möjligt innan vi somnade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback