goddagens

Sitter här & dricker te, pratar med Lizze på msn och lyssnar på Michael Jackson. Kom hem från körskolan för en stund sen, både kört & pluggat lite. Fick köra hem till mig idag, lätt som en plätt tyckte jag... Men nähä, var istället slarvig som fasiken. Hehe. Men han sa att det brukar bli så, men ändå. Jag kör ju alltid här, om det är nånstans jag borde vara bra så är det här :P
I alla fall så ska jag plugga lite till Naturkunskap om en stund, har ju redovisningen imon så det blir till att öva en massa idag. Om det tog mig typ flera timmar att fatta vad rödförskjutning är, hur ska jag då kunna förklara det bra för klassen på 10 minuter? Blä.
 Helst vill jag bara gå & sova eller dö eller nåt. Sov skitdålig inatt med... Var uppe & snurrade & tog på mig kläder & gick och la mig igen med kläderna på. Jag är allt bra virrig ibland, jävla drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback