I really like this

Vilken är din favoritrestaurang? Thai. Mhm…

När badade du i en pool senast? eeh, Bulgarien?

Har du varit med i någon skolpjäs? Hehe, inte seriöst. Jag, Nea & Jenny brukade göra en massa små pjäser som vi gjorde på klassens timme ;D

Vilken musikstil tycker du mest illa om? Skrikmusik. Finner ingen mening med det.

Vad har du för TV-kanaler? 1, 2 & 4. Hrmf…

Har du åkt moped någon gång? Japps.

Har du busringt någon gång? Hehe, jorå. 

Har du hoppat bungy-jump eller fallskärm? Nej, skulle nog tyvärr aldrig våga det. Men det vore sjukt häftigt!

Kan du alla orden i nationalsången? Haha, as if!

Mat du absolut inte äter? Inälvsmat & gurka.

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? oj, som om jag har koll på alla filmer jag sett den här månaden? :P

Favoritpizza? Har bara käkat pizza en gång i hela mitt liv så har inte så mycket att säga om frågan faktiskt.

Tror du på mirakel? Jaa, typ.

Vilken färg på läppstift använder du? Använder aldrig läppstift, bara lypsyl.

Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej, borde jag? ;D

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Kinamat med pappsen i tisdags.

Favoritchoklad? Center. Mums!

När åt du en hemodlad tomat sist? I somras.

Har du vunnit en prispokal någon gång? Njää, tror inte det?

Är du bra på matlagning? oh yes ;)

Saltar du på maten? Alltid.

Har du beställt någonting från shoppingprogrammen på TV? Haha, nej. Vadå lurad?

Vad var det senaste du handlade? Cider, tuggummi & center på Ica igår.

Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Mjoo, kan nog hända.

Vem var det du besökte på sjukhus senast? Marie.

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Haha, what? Läser iofs alltid innan jag somnar men vadå favoritsak? Skum fråga :P

Vad är du tacksam för idag? Nea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback