idolfinal

Har inte följt Idol slaviskt i år som man gjorde första året. Men har hängt med en del i alla fall, dels för att Erik är min älskling och dels för att Idol är ganska underhållande. Har dock missat det nästan varenda fredag eftersom man är ute & roar sig i princip varje gång men imorgon ska vi däremot sitta bänkade och kolla på finalen här hemma hos mig. Finalen måste liksom i alla fall ses! Spelar inte mig så överdrivet stor roll vilken som vinner för båda är sjukt bra. I vilket fall så ska de sjunga de här låtarna:

Erik: bed of roses - Jon bon jovi, the show must go on - Queen
Marcus: pride (in the name of love) - U2, fix you - Coldplay

Självklart ska båda sjunga vinnarlåten, everything changes, också. Hade velat att Erik skulle sjunga I don't want to be för jag älskade när han sjöng den men han gjorde absolut bed of roses sjukt bra också, så det blir nog bra i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Emelie

jaa, den är sjukt bra men jag älskar ändå I don't want to be :D

2006-11-30 @ 16:50:46
Postat av: Nea

Eriks bed of roses är kunglig :D

2006-11-30 @ 16:52:04
Postat av: Lizette

Hahah, och du jag har träffat dom så.. :P.. och har eriks autograf.. det slår du inte.. skojar bara.. bed of roses är klart eriks bästa låt

Postat av: Jenny

BORIING!! =D Men jag följer med för sällskapet =)

2006-11-30 @ 23:07:20
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Emelie

dvs för att du älskar oss :D

2006-12-01 @ 06:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback