jag, Lizze & Paolo

Fikade en stund med Lizze på Christins efter mötet på banken. Var trevligt värre, satt & pratade, åt biskvi & kollade in snyggingen som satt bakom oss. Oh my god, säger jag bara. Haha. Pratade lite om kommande händelser, ska bli sjukt kul i Helsingborg i helgen! Jag, Lizze, Nea & Jenny det kan allt bli vilt det ;D
Och när vi sitter där så kommer det in en kille och om det INTE var Paolo Roberto så var det det likaste jag någonsin sett. Herregud. Jag & Lizze bara kollade på varandra och såg att båda tänkte samma sak, men va fan skulle han här & göra?

Nu ska jag snart byta om och iväg & träna. Najs som fasiken, var nämligen ett tag sen jag boxades nu. Så länge kollar jag på lite Michael Jackson-videor. Fabulous. På tal om Michael Jackson, nån som vill hänga med till
London imon? :P


Kommentarer
Postat av: Lizette

precis om det inte var han måste det ha varit någon look a like för det var sjukt likt..undra om det var han!

Postat av: Emelie

Mhm, verkligen. Det var SJUKT likt! :O :P

2006-11-14 @ 17:08:22
Postat av: Lizette

Det var han vi såg emelie.. så vi har fikat med paolo :D

2006-11-15 @ 14:05:12
Postat av: Emelie

OMG, RESPEKT! ;D Hahaha. Hur vet du det då? :P

2006-11-15 @ 14:06:41
Postat av: Nea

Han hade haft föredrag på John Bauer stod det i tidningen, så grattis, ni har sett en kändis hahaha ;)

2006-11-15 @ 16:44:10
Postat av: Emelie

Jo, hörde det ;) Men ändå, vi har fikat med Paolo! ;D coolt värre.

2006-11-15 @ 16:47:52
Postat av: Fräddan

OOOH har ni sett honom, OMG, NOOBS ;)

2006-11-15 @ 17:53:07
Postat av: Emelie

Nu ska inte du vara sån där bara för att du är avundsjuk för att du inte var där ;P

2006-11-15 @ 18:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback