kvällen

Blev inte riktigt som vi hade tänkt oss ikväll... Började med att brudsen kom hit, köpte lite godis & kollade på Idol. Sen skulle vi visa Alle & co's video och började sedan lyssna på en massa bra & diggig musik på datorn... Och då blev alla väääldigt danssugna! Så vi tänkte att varför inte dra till Bellevue och shaka lite ass även om det kanske inte är så kul folk. And so we did.
Det var väl rätt skoj, spelade väl inte just de låtarna vi hade velat ha men ändå. Jag & Jenny kom fram till att nästa gång ska vi vara dj's, DÅ hade det varit riktigt bra musik! :D Men det är alltid kul att göra nåt spontant som man inte hade tänkt sig. Jag kände för att dra vidare till Lorden (det brukar nämligen vara gratis inträde efter kl 1) men de andra var trötta så vi åkte hem istället. And here I am. Ska nog gå & lägga mig nu... Fast känner inte riktigt för det, jag är typ helt borta så jag sitter nog här en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback