kvällsprat

Sitter här, dricker te & pratar med Nea på msn. Alltid lika underhållande & trevligt med Sveriges bästa get. Verkar inte som om Jenny kommit hem än trots allt. Bittert. Har ringt & ringt men det är ingen där som vill svara. Riktigt bittert. Och skicka sms går fortfarande inte och har inte gått någon gång sen de åkte fastän jag tappert försökt ett antal gånger. Ännu mer bittert. Inte haft någon kontakt med Jenns på två veckor, helt otroligt hemskt. Men jag har i alla fall överlevt, det är nog bittrast. Haha.

Skola imon. Ångest. Vill inte.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dom räknade fel :| hehe... har försökt skicka som en galning oxå gumman! Har saknat dig och alla nåt otroligt, trodde lite att jag skulle förgås... men nu är jag här iaf :D

2006-11-07 @ 23:27:31
Postat av: Emelie

Jaa, har ju saknat min Jenns en massa :(

2006-11-08 @ 06:26:25
Postat av: Nea

Haha "förgås"? Våran lilla Penny är tillbaka :D

2006-11-08 @ 17:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback