lista

uppmaning av Fredrik får jag göra den här musiklistan. Men eftersom han tog min favoritartist, Michael Jackson, så får jag ju ta den andra, Bob Marley, som tyvärr inte har lika bra låttitlar (ja men hallå, typ "I shot the sheriff"? ;D). I vilket fall så går det går ut på att välja ett band/en artist, och sedan svara på frågorna med hjälp av låttitlarna. Jag ska försöka hitta så passande titlar som möjligt, dock med en aning ironi ibland ;D  
  1. The band: Bob Marley 
  2. Are you male or female? time will tell 
  3. Describe yourself: small axe 
  4. How do some people feel about you? fussing & fighting
  5. How do you feel about yourself? so much things to say
  6. Describe your ex girlfriend/boyfriend: waiting in vain 
  7. Describe where you want to be: pimper's paradise
  8. Describe what you want to be: running away 
  9. Describe what you want: kaya 
  10. Describe how you live: so much trouble in the world 
  11. Describe how you love: forever loving jah 
  12. Share a few words of wisdom: give thanks and praises

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback