morgonbabbel

Det är så sjukt skönt att inte gå i skolan på måndagar, kan sova hur länge man vill. Underbart! Idag har jag lite granna att göra innan jag ska till körskolan vid tvåtiden; mata Bella, duscha, ta bort nagellacket som för tillfället ser förjävligt ut, fylla på kontaktkortet och en snabb sväng inom skolan för att hämta spanskaböckerna som jag glömde i fredes.

Igår hade jag förresten skitkul på msn. Satt & jiddrade med den okände 
killen som addade mig hur mycket som helst. Hahaha. Sinnessjukt var roligt det är ibland. Samtidigt pratade jag med Nea & informerade, hehe... Men i och för sig så skickade han bilder på "sig" som han hittat på typ Snyggast.se, så han kan allt ha att vem nu det än var :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback