nervös

Ska göra Halkan idag och är faktiskt nervös som fasiken, det kommer vara läskigt ju... :P Och självklart gick jag upp för tidigt med, hade kollat fel på tiden i almanackan, så typiskt mig. Inte så överdrivet mycket, ska vara där halv nio men jag trodde fem över åtta. Så det är ingen fara, fördriver tiden här så länge med lite allt möjligt. Håller bl a på med ännu en lista, men den kräver lite tankeverksamhet... Tror inte ens att det är nån som kommer att orka läsa den så vet inte om det är någon mening att lägga ner tid på den :P
 
Fryser som fasiken gör jag i alla fall. Blä. Kan det inte vara sommar igen?

update 12.32:
Wooho, nu var det avklarat och det var faktiskt skoj! :D Och fasiken vilken härlig känsla det var att sitta alldeles själv i bilen. Jag vill ha körkort nu.

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack :D Jag hoppas det kommer gå bra!

2006-11-15 @ 07:11:42
Postat av: Patti

halkan är det roligaste man kan göra, det är bara att snurra och ha skoj. Inget att vara nervös över, hur du än gör så klarar du den och dem kan styra så du hamnar aldrig i diket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback