once again - en lista

För 10 år sedan:
1. gick jag i tvåan på kyrkskolan.
2. var mina bästa vänner Jenny & Nea.
3. skrev vi vår berömda låt om sälungen på stranden.  
4. lekte vi med våra älskade smådjur & hade världens bästa fantasi.
5. tyckte jag att det inte fanns några bättre än Spice Girls.   

För 5 år sedan:
1. gick jag i sjuan på Stenbacka.
2. älskade jag Eminem.
3. blev jag & Linn Polkan & Kolan.
4. hade jag världens roligaste lärare Freddy.
5. hade jag äntligen släppt min mellanstadie-kärlek.

För 4 år sedan:
1. fick jag min älskade Putte.  
2. lyssnade jag på Caesars Palace - candy kane...
3. men älskade Bob Marley.
4. lärde jag känna Rikard...
5. som lärde mig att spela cs.

För 3 år sedan:
1. flyttade systern min hemifrån.
2. lyssnade jag på Pauline - answer & Black Eyed Peas - shut up non stop.
3. hade jag kul i skolan med resten av Team Dase ;D
4. var det fortfarande Polkan & Kolan som gällde.
5. visste hela skolan vem Nea tyckte om.

För 2 år sedan:
1. började jag samhälle på gymnasiet.
2. lärde jag bl a känna Annie, Jennifer & Kotten.
3. var det jag & Marie.
4. var jag sjukt kär.
5. lyssnade jag nästan sönder Akon - ghetto.

För 1 år sedan:
1. var vi fortfarande ett helt gäng.
2. lyssnade jag på Michael Jackson hela tiden. Igen.
3. hatade jag varje onsdagsmorgon med historia.
4. bestämde jag & brudsen oss för att åka till Sunny Beach sommaren därpå.
5. jobbade jag på Thai-restaurangen på helgerna.

Nu:
1. är jag glad för de jag har, för de är underbara. 
2. älskar jag fortfarande Bob Marley & Michael Jacksons musik.   
3. tycker jag disney är något av det bästa som finns.
4. längtar jag till resan till Magaluf sommaren -07.
5. har jag min Bella som är sötast i hela världen.

Jag var uttråkad och hittade en gammal lista/utmaning i
Turbotrollets arkiv. Tog bort, la till & ändrade lite så att det blev såhär. Utmanar Lizze om hon orkar ;P


Kommentarer
Postat av: Nea

Aaaw, den absolut goaste listan du gjort. Sicka minnen :)

2006-11-05 @ 22:05:18
Postat av: Emelie

ja, det har ju hänt en del genom åren ;P :)

2006-11-06 @ 09:38:06
Postat av: Jenny

No shit. ÅÅH nostalgi!!

2006-11-07 @ 23:34:51
Postat av: Emelie

:)

2006-11-08 @ 06:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback