ordning & reda

Skulle hälsa på Marie idag tänkte jag så tog bussen från skolan till sjukhuset, åker upp med hissen (whoo, kunde ta hissen denna gången! ;P) och går bort till hennes rum. Men det är ingen Marie där, hela sängen är borta. Så fick vända och gå ner och sätta mig på busshållsplatsen och invänta nästa buss som inte gick förrän en timme senare. Sjukt bittert, jag som skulle kolla läget med Marie men jag får hoppas på att allt är bra istället, men det är det nog :)
När jag ändå inte hade något att göra i väntan på bussen så pluggade jag lite teckenspråk, har nämligen prov imorgon, och då kommer det fram en snubbe och börjar prata med mig. Han hade tydligen pluggat teckenspråk i två år och pratade på en massa, haha. Jag kände mig sjukt dålig, men kunde i alla fall stava till Emelie ;)

Håller förresten på att organisera lite här i bloggen, i form av kategorier. Så inom snar framtid ska det finnas en massa kategorier på sidan. Mycket bättre & lättare att hitta... Om man nu vill dvs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback