right now

Sitter & läser igenom min text om altruism till religionen som jag ska skicka till min lärare nu snart. Inte särskilt svårt i och för sig men trist som fasiken, blä. Lyssnar på Panic! At the disco & dricker te med såklart. Fabulous.
Sen tänkte jag lägga mig i soffan & kolla på Lejonkungen. Ett tag sen jag såg den faktiskt, hehe... Men jag älskar den. Måste plugga lite geografi med. Sorgligt nog. Men sen ikväll så ska jag boxas och det ska bli kul som fasiken för jag har nämligen inte kunnat träna på hela veckan, har inte funnits tid helt enkelt. Riktigt bittert. Men ikväll så ska alla aggressioner ut! ;D


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tror att Lizze får ta över min roll som slagpåse om du är sååå laddad ;)

2006-11-23 @ 17:09:00
Postat av: Emelie

hrmf... VAR laddad först men sen slocknade ju jag en timme så var ganska trött när det väl skulle tränas ;D Plus att Lizze körde ganska hårt idag, omg! :P

2006-11-23 @ 19:29:53
Postat av: Jenny

Ja det säger du inte!! Min mage höll på att DÖ!! Men ganska göttigt ändå =D

Postat av: Emelie

det känns bättre efteråt när man tränat hårt :P

2006-11-24 @ 06:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback