the hospital

Har precis kommit hem från sjukhuset där jag & Nea har besökt Marie lite :) Hon var riktigt pigg tyckte jag, trodde hon skulle vara halvdöd. Så det var bra, hoppas nu att hon får komma hem snart med bara. Visste inte riktigt vad vi skulle köpa till henne, för nåt ville vi komma med. Tänkte att hon säkert redan har alla tidningar som finns, blommor får man inte ha på sjukhuset och godis kan hon ju inte äta. Lite tricky där så vi köpte lite naturgodis till henne tillslut, men det blev nog bra förhoppningsvis.
Nu ska jag ringa Jenny (nu får hon fasiken vara hemma ;D) och sen leka med Bella lite. Skulle behövt träna idag men vet inte om jag har ork för det. Jag känner mig typ som mos.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej vännen.
Hälsade inte Lisa? Äh, skitsamma. Vi syns om några timmar =) Har saknat dig

2006-11-07 @ 23:20:48
Postat av: Emelie

BÖL, måste man boka tid med dig om man ska ha tag på dig eller? ;) Har ringt som en galning ffs ;D

2006-11-08 @ 06:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback