the omen

Har precis kollat klart på filmen The Omen som jag velat se sen jag fick reda på att den fanns. Typ. Har laddat för jag trodde den skulle vara fucked up äcklig... Men fy farao vilken besvikelse! Filmen i sig var bra men hade förväntat mig en "hej kom och hjälp mig för jag dör snart-äcklig" film men det var det absolut inte. Trodde att ungen skulle freak me out men blev inte rädd för fem öre. Äckligt var det inte heller på det sättet. Bittert värre. Men den var trots allt sevärd, äcklig eller inte. Ska se Besatt nu snart och hoppas på att bli lite rädd då istället.  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du skräckfilmsmaraton där borta eller??! =P

Postat av: Emelie

menade inte att jag skulle se Besatt snart idag, men snart i framtiden :P

2006-11-26 @ 18:42:19
Postat av: Jenny

Haha du måste ju förtydliga då! Ingen som fattar annars ;P

2006-11-26 @ 22:09:07
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Emelie

äsch det är bara du som är lite trög :P haha.

2006-11-26 @ 22:12:12
Postat av: Rwan

Haha, den e kaxig;)

2006-11-27 @ 11:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback