this night

Efter mycket väntan efter ett visst telefonsamtal så bar det i alla fall tillslut av till Viktor tillsammans med Lizze. Hände inte så mycket där, kollade först lite tv några stycken och sen gick vi vidare till grannen där några andra var & festade. Hände inte så mycket där heller så sätt men de lyssnar i alla fall på rätt skum (men dock kul) musik ;D Sen gick vi tillbaks till Viktors lägenhet igen och kollade på Coyote Ugly (shit vad Adam Garcia är söt!). Så en relativt lugn lördagkväll men ändå relativt trevlig.

Nu äter jag lite fruktsallad, kollar runt lite, lyssnar på musik och pratar med Adam på msn. Men snart ska jag nog gå & lägga mig. Eller inte.

Kommentarer
Postat av: Micke

Det där med att gå och lägga sig eller inte...well! Det är oftare ELLER INTE än det är man faktiskt går och lägger sig...men det är klart...efter att ha läst den här kommentaren så förstår jag om du känner dig snurrig och helst av allt faktiskt vill gå och lägga dig.

Önskar en fortsatt trevlig helg!

2006-11-12 @ 00:26:39
Postat av: Emelie

haha, jaa är lite confused faktiskt :P Men det tar nog ett tag tills jag går och lägger mig i alla fall. Faktiskt ;D

2006-11-12 @ 00:28:01
Postat av: Jenny

Inte så lång tid eftersom jag nu sitter helt lonely utan dig på MSN ;P

2006-11-12 @ 01:28:53
Postat av: Emelie

joo, satt en bra stund faktiskt. Men sen var det ju ingen kvar på msn ochn inga sidor kvar att kolla så vad finns då kvar att göra? :P

2006-11-12 @ 09:27:52
Postat av: Jenny

Vänta på mig givetvis ;) haha

2006-11-12 @ 11:20:57
Postat av: Emelie

och jag kan ju veta att du skulle logga in lite senare? :P

2006-11-12 @ 11:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback