tjo tjim

Nu har jag precis gjort en skiva till morgondagen med grymt bra musik, vad än de andra säger om det. Det kanske inte bara blev "shaka ass-låtar" (som jag så vackert kallar det) men de fick vara med i alla fall, bara för att de är så bäst. Dock inga ballader för då blir man bara deprimerad och det ska vi då inte bli imorgon! ;D
Har pluggat lite mer Naturkunskap med för det är heeelt fucked up. Hur ska jag kunna förklara något för klassen som jag själv inte fattar någonting av? Varför skulle just jag få en snubbe som var ett matte-freak när jag själv hatar matte, otur eller vad? Måste nog prata lite med min älskling Ingemar imorgon, för även om han är skum så kan han en massa.

Har fått lite fler kommentarer de senaste dagarna, skoj som fasiken. Fortsätt med det! Och även ni som läser & inte kommenterar får gärna komma med en kommentar eller två. Kul att veta vilka det faktiskt är som läser... Har faktiskt inte så stor koll på det, trots allt.


Kommentarer
Postat av: Rwan

Haha, min älskning Ingemar??? Ååå vad jag känner ironin;D

2006-11-16 @ 22:06:28
Postat av: Emelie

Jag är aldrig ironisk! :O

;D

2006-11-16 @ 22:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback