usch & fy

Blä. Känner mig typ sjuk; ont i halsen, huvudet & allmänt hängig. Tror det är Fredrik som smittat mig över msn eller nåt. Riktigt bittert. Har typ precis legat däckad på soffan i en timme & sovit som en stock tills Lennart ringde & väckte mig om hoppningen (btw så drömde jag att jag såg späckhuggare på nära håll i en pool, de sov där när jag kom & störde. Weird). Annars så har jag främst pluggat idag, eller i alla fall försökt, de där 10 000 orden är tråkiga att plugga in. Orkar bara inte. Kommer ändå inte få megabra betyg i ämnet så palla satsa. Nej.

Och snart kommer en jullista som jag hittade hos
Passion for fashion att publiceras här, för nu är faktiskt julen på gång! :D Me loves både julen och listor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback