vad hände?

Vår lilla Roadtrip till Helsingborg började igår eftermiddag efter flera veckors längtan. Typ. Trötta på Karlshamns enda uteställe ville vi partaja någon annanstans och Lizzes moster bor i Helsingborg så det var ju perfekt! Åt thaimat (sjukt gott & sjukt billigt!), pratade, spelade lite ölspel med vin, tog en massa kort och åt för mycket godis. Och efter att ha gått genom lera kom vi fram till bussen som tog oss in till Tivoli, vilket skulle vara det bästa utestället där. Mycket trevligt folk, tre dansgolv (ett med schlager, ett med rock & ett med RnB/hiphop) och en shotbringare istället för shotbricka (funkade jäkligt bra det med ;D).
Dagen efter åkte vi till Väla och shoppade lite. Inte för att jag hade så mycket pengar men ändå, shoppa är alltid trevligt. Köpte i alla fall öronhängen & en klänning men hittade tyvärr inga skor som verkligen är något jag behöver riktigt mycket. Bittert.

Och kvällens tabbar får icke glömmas...
jag vill ha en till utlösning! - det jag egentligen menade var att jag ville att vi skulle ta ett till kort med timern på kameran, självutlösande bild typ... ;P
jag är inte med på så mycket porrbilder! - Nej, det får vi hoppas Jenny ;) Det folk klassar som porrbilder är inte de slags porrbilder vi pratar om. Faktiskt ;D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nope, men killarna framför hade nog inte samma syn på porrbilder som vi =P haha. Du var förresten lika högljudd du i diskussionen =P

2006-11-19 @ 11:24:04
Postat av: Emelie

Jaa, kanske det men det var inte jag som kläckte ur mig den kommentaren ;D

2006-11-19 @ 11:29:34
Postat av: Emelie

Förresten så är min kommentar bra mycket pinsammare & tabbigare ;D Haha.

2006-11-19 @ 11:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback