yesterday



Vaknar tidigt som vanligt, sjukt bittert. Har kollat på Hey Baberiba och nu kollar jag igenom gårdagens idol-framträdande... Erik var bäst (och sötast, haha) & det var skitbra att "jag tror jag är så snygg"-Danny åkte ut, wooho finally!
Så tänkte att jag lägger upp lite bilder från gårdagen här och sedan lite fler i Bilddagboken eftersom jag ändå inte har så mycket för mig för tillfället. Enjoy! Det var trevligt igår men hade långt ifrån så kul som jag har haft de andra helgerna. Så det var lite trist, men förfesten var i alla fall skoj! Var inte så många (jag, Nea, Elin, Karin, Tessan & Frida) men vi kunde underhålla oss ganska bra ;D Hehe.  

Kommentarer
Postat av: Lizette

Du emelie, danny var sjukt snygg i verkligheten kan jag lova dig, jag tycker inte han är snygg på tv men in real är han grymt mycket snyggare vill jag lova

2006-11-04 @ 14:54:38
Postat av: Emelie

hrmf, tveksamt :P Men Erik är ändå sötast ;D

2006-11-04 @ 15:00:41
Postat av: Fräddan

Skillnaden är bara att både johan och cissi borde åkt för johan låter som en kastrerad kalkon när han sjunger, och cissi vet jag inte vad hon håller på med. Nej, han skulle inte åkt, även om han inte vinner. Markus eller erik kommer det stå mellan i slutet!

2006-11-05 @ 13:47:03
Postat av: Emelie

Mhm, hoppas det i alla fall. För de är båda bra :D

2006-11-05 @ 15:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback