yesterday



Igår var det förfest hos Alle & sen Lorden som gällde. Hade skitkul på förfesten, roligt folk & trevlig underhållning i form av musik & dans ;D Oftast är förfesterna roligast, och även denna gången. Det var lite snurrigt på Lorden för mig, sprang mest runt & virrade. Hehe. Vet i fasiken inte var eller med vem jag var, jag bara fanns :P Dansade typ fem minuter på hela kvällen, jag som alltid brukar dansa heeela kvällen. Skumt värre. Bilderna är i alla fall otroligt heta! Fler går att beskåda i min kära Bilddagbok.

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Sjukt trevlig kväll :D Nea goes onykter, det vill vi se mer av! haha :D

2006-11-25 @ 15:45:35
Postat av: Emelie

Absolut! :D

2006-11-25 @ 15:52:16
Postat av: Alle

Tack för en lyckad kväll...sjukt kul...blir repris på de:P..puss hej

2006-11-25 @ 21:05:05
Postat av: Nea

haha, tss jag ska inte bli alkis som ni andra :D

2006-11-25 @ 23:24:56
Postat av: Emelie

Alle: Ja, det tycker jag absolut! :D

Nea: du är redan alkis, jag kan känna det. Det har legat latent i din kropp, det behövdes bara en fylla för att det skulle bli en effekt ;D

2006-11-25 @ 23:57:58
Postat av: Fräddan

Nea: Alla faller dit förr eller senare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback