all night long

Hinner visst med en uppdatering till innan jag ska iväg för kvällen! :D Har ju varit hos Jenny större delen av dagen och skrivit rapport och sen var jag hemma en stund innan vi körde in till stan där Mösspåtagningen skulle vara. Först var det sjukt lite folk men det kom som tur var fler efter en stund. Vi var inte där så länge utan drog efter bara en timme för att hinna hem och göra oss iordning inför kvällen & sådär.

Nu är i alla fall allt äntligen bestämt inför kvällen och det blir nog riktigt roligt tror & hoppas jag! Först blir det förfest hos Alle med en massa trevligt folk, som alltid :) Efter det vet vi inte vart vi drar men antingen blir det en fest nånstans (om vi får komma, hehe) eller så blir det väl Lorden. Mig spelar det ingen större roll, jag hänger på resten av folket :P Jag ska ha skoj som fasiken ikväll i vilket fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback