dagens bra & dåliga

Positivt:
- får pengar idag :D
- jag kan ha mina jeansshorts & dom är snygga ;D
- vädret är alldeles fabulous.
- hittat en del udda & skojiga bloggar, bl a
Bloggloggers som skriver om andras bloggar.
- Rua's & deras falafel-recept: sjukt gott!

Negativt:
- jag är typ "hej kom & hjälp mig att dö"-trött.
- kan inte ha mina cityshorts (allvarlig livskris, men mamma kan nog fixa det).
-
tänker på tok för mycket, I've got serious problems.
- har snickare hemma som bankar & har sig (fast badrummet blir dock fint :D).
- ramarna runt bilderna man lägger in på bloggen försvinner, är det bara här?

Kommentarer
Postat av: Fräddie

mina ramar dör me :(

Postat av: emelie

gaah, det är irriterande! Men bra att det inte är min dator som är fucked up :P

2007-04-21 @ 14:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback