dear fuckfaces

Var uppe klockan sju idag också men "frivilligt" denna gången, skulle ge mamma frukost på sängen eftersom hon fyller år idag. Lönlöst att försöka somna och jag har vant mig vid att stiga upp tidigt så det känns helt okej. Får se vad jag ska göra hela morgonen bara. Ni kan ju troligen förbereda er på en hel del uppdaterande, hehe...

Igår firade vi ju mamma och efter jag hade kört hem sis & Kenty igen så åkte jag hem till Nea där Lizze, Fredrik & Alle var. Var tyvärr inte där så länge, kom sist & gick först, eftersom jag var sinnessjukt trött och skulle upp tidigt idag med. Men hann i alla fall träffa dom en liten stund och kolla på
Cars, som jag tänkt se länge men aldrig tagit tag i. Den överaskade faktiskt mig och var bra mycket bättre än vad jag trodde! :)

Kommentarer
Postat av: Nea

Glöm inte hälsa Cilla :D

Postat av: emelie

ska försöka :P

2007-04-10 @ 13:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback