en lista igen, ja

Vad är det första du gör när du kommer hem från skolan/jobbet? äter lite fruktsallad & sätter mig framför datorn. Vanligtvis. 
Vilken film såg du på bio sist? Och med vem? kommer fasiken inte ihåg, det var megalängesen i alla fall.
Göta Kanal 2 med Lizze var det kanske? :P
Skulle du offra din syn för att din syster/bror skulle få behålla sin? ja.
Vad kostade dina senast köpta jeans? Fornarina, 900 på MQ.
Vad ska du göra imorgon? träna, träffas om projektarbetet igen och jobba.
När grät du senast? Och hur många såg det? don't remember, & ingen såg det.
Vad lyssnar du på nu? some good music; bl a Terra Naomi - up here.
Vilken är den senaste dåliga vanan som du har börjat med? ruta in mitt liv på tok för mycket.
Tränar du? Hur ofta? Och vad? jaa, typ 5 dagar i veckan. Springer, promenixar, går på vår trampmaskin här hemma (eller va fasiken ska man kalla det? :P), boxas...
Har du husdjur? yes, Bella the ödla.
Vilket är den bästa känslan? lycka.
Vilken var den senaste affären du besökte? Wedins.
Vad ska du göra nu när denna listan är färdig? skriva loggbok till projektarbetet. Good luck. Kommer väl inte ihåg vad jag gjorde i januari ;D

Kommentarer
Postat av: elin

jag ska komma ihåg vad jag gjort sen i oktober :P allt skriftligt ska vara inlämnat nästa fredag väl? men måste bli klar ändå denna veckan så karin kan sitta... fan :S haha

2007-04-25 @ 09:13:24
Postat av: emelie

Haha, bra Elin ;D Jenny sa nu på fredag... eller? :S
jag sitter iaf & skriver som fasiken nu, haha. Det är inte lätt att komma ihåg, får fråga Jenny lite sen ;P

2007-04-25 @ 09:31:26
Postat av: elin

ulf sa att allt skriftligt skulle in samtidigt; nästa vecka. frågad honom idag så ni behöver inte stressa :P

2007-04-25 @ 15:44:18
Postat av: emelie

niiice :D dum Jenny som ljuger ;P

2007-04-25 @ 16:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback