för att jag har tråkigt

När du duschar, sätter du på vattnet och går in eller går du in och sätter på vattnet sen? sätter på vattnet, väntar tills att det blir varmt, går in.
Har du borstat tänderna i duschen någon gång? haha, nej. Why?
Vilken var den senaste låten du lyssnade på? Martin & Alle - a whole new world.
Har du någonsin smugglat något till Amerika? nej, har tyvärr inte varit där än.
Blir en kille/tjej sexigare om han/hon spelar gitarr? det är nice om de kan spela gitarr, & ännu mer nice om de kan sjunga.
Hur många tror du att det kommer på din begravning? ingen aning, mer än vad man tror kan jag ändå tänka mig.
Har du fler fiender än vänner? nej, om nu inte nån är fiende med mig i smyg ;)
Kan du fixa din bil? har tyvärr ingen bil, och hade inte kunnat fixa den om jag hade haft nån heller :P
Är du smartare än dina vänner? oh ja, de är sjuka tröga! :O (hihi).
Tycker du om lukten av öl? eew.
Har du någonsin dött eller dödat någon i dina drömmar? jaa, tror faktiskt det.
Har du skänkt pengar till välgörenhet? japp!
Skulle du döda en hund för 1000 dollar? fråga Lizze istället ;D
Är du deprimerad ibland? well, då & då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback