För vi ska ta studenten!


Måste verkligen hitta någon klänning till studenten nu känner jag. Problemet är bara att jag inte har någon aning om vad jag vill ha för nåt, så kikade lite granna på Nelly.se för att få inspiration. De fyra ovan är det jag hittar som skulle kunna passa till studenten men ingen av dom är något som jag direkt fastnar för...


Här är däremot tre klänningar jag skulle vilja ha, men det går tyvärr inte.
1. megasöt från Shopoholic, men på tok för dyr (2890 kr).
2. enkel, söt från Topshop men finns bara i svart vilket inte känns så skoj på studenten :P
3. från Nelly som jag bloggat om tidigare. Helt underbar, men är nu slut i vitt.

Kommentarer
Postat av: Frida

åååh det är så svårt att hitta studentklänning :( jag börjar få lite panik måste jag säga...

Postat av: emelie

Mhm, det är det jag med känner... Funderar på att be mamma sy en åt mig, men måste hitta en bra modell med först :P

2007-04-19 @ 11:42:53
Postat av: therese

shopoholic, var ligger den affären?

2007-04-19 @ 18:47:52
Postat av: emelie

no idea, hittade bara på intertnet :P

2007-04-19 @ 21:12:40
Postat av: Ursula

Som tur väl är har jag redan köpt min :)
Lycka till med letandet :)

2007-04-20 @ 00:36:57
URL: http://inexpressible.blogg.se
Postat av: emelie

ååh, vad nice det hade varit att redan hittat sin.
tack, får väl leta på ;P

2007-04-20 @ 07:34:29
Postat av: becka

kläning nummer tre skulle man kunna dö för :P

2007-10-16 @ 08:10:39
URL: http://www.metrobloggen.se/frissan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback