godmorgon

Det var längesen jag var med om en dag som gick så sakta som igår. Baah! Hade ändå trevligt eftersom sis & Kenty var hemma, men herregud så sakta tiden gick. Anyways; vi kollade på Små mirakel och stora och den var helt okej. Senare på kvällen kollade jag & mamma på den något okända filmen Control, den var rätt bra den också. Så det blev en del tid framför tv:n :P

Idag så ska vi skriva på projektrapporten hela dagen hemma hos Jenny igen. Får väl se hur det går, men det ska nog gå bra. Är sinnessjukt trött bara... Senare ikväll är det mösspåtagning som gäller och sen ska det festas! Det ska nog förhoppningsvis bli skoj i alla fall :D

Kommer inte bli så mycket uppdaterande idag efter jag har gått till Jenny. Ingen tid till det. Men har ett par timmar på mig att skriva en massa nu i alla fall ;D Hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback