goodmorning fokes

Det blev en liten sväng inom Lorden igår efter jobbet, men först stack jag hem till Alle där Nea, Fredrik & Johan befann sig. Väl på Lorden var det väl inte så överdrivet mycket folk, så att säga, men det kom mer sen. Det blev i alla fall lite trevligt prat och lite dansande :D Stack väl hem igen vid tolv-tiden och sen slocknade jag ganska snabbt...

Idag så ska jag till Jenny för att jobba med projektarbetet igen med resten av den kära balkommittén. Har lite att göra & diskutera. Dock så känner jag att jag håller på att bli sjuk, vilket leder till allvarliga problem. Den muntliga redovisningen är ju imorgon och min hals är totally fucked up. Hostar förbannat äckligt slem-grejs med, eeuw. Känns mest som om jag vill lägga mig ner & dö eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback