hej & hallå

well well, here I go again... Inte hänt så mycket idag; tråkigt i skolan med Ingemar & Paul, hade dock liiite trevligt på geografin eftersom vi han spela ämnet en liten stund (får ta igen det en annan gång ;D) och plus att jag fick bättre än väntat på provet, och tillsist så hade vi lite möte & fixande om ballottningen som är på fredag. Väl hemma var jag trött som fasiken så jag kollade på film och sen tränade. Nu har jag müsli på gång i ugnen och ingen aning vad jag ska göra härnäst. Haha, får väl se. Senare ikväll är det i alla fall garanterat Top Model som är relativt efterlängtat nu efter att hockey förstörde förra veckans avsnitt.

Varför tycker jag att det är så jobbigt när jag inte tycker det är jobbigt?
paradox - yes, indeed. Lite Sigmund Freud-babbel hade passat bra, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback