host host

Är redan hemma från skolan... Orkade inte med att ha teckenspråk med min hals och allt därtill. Men redovisningen gick helt okej, lyckades med att inte tabba mig med rösten i alla fall. Haha! Efter vi redovisat så hade vi rast och inte orkade vi gå tillbaka dit & lyssna på fler redovisningar, utan vi gick & kollade på musikalen för tredje gången istället ;D

Har äntligen fått våra studentmössor efter mycket om och men. Först var de bara i en lastbil någonstans och skulle komma någon gång. Eeh, okej tack för den? Men som tur var så kom de tillslut och min beställning stämde i alla fall :D

Nu ska jag baka lite nallebröd men känner mig riktigt seg så fundera på att slappa på soffan & kolla film en stund först ;) Men ikväll så är det tjejkväll här hemma hos mig då vi ska käka tacos, prata & ha det allmänt trevligt. Måste åka & handla en massa till det med, men det tar jag senare.

Btw så håller jag med Nea angående hennes "dagens insikt". Tänk på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback