I'm sorry!

Sorry för den dåliga uppdateringen igår men var som ni vet väldigt, väldigt trött och somnade därför redan innan nio ;) Sen var sis & Kenty på besök också så var ju social med dom också såklart. Vi provade lite balfrisyrer också eftersom jag inte tänker göra det hos frisören så ska sis göra det på mig, hon är faktiskt riktigt duktig!

Idag så ska jag, Jenny, Sofie & Emma jobba med projektarbetet (alltså balen & allt därtill) hela långa dagen. Har en hel del att göra: bordsplacering, foto-tider, projekt-
rapporten, muntliga redovisningen...

Måste sluta ruta in mitt liv. Skärp dig, Emelie. Men vissa saker gör en glad, igår var en sån sak. Tack, söto. De små sakerna gör mycket för mig... Den här dagen började bra även om jag inte riktigt tror på att det faktiskt är sant, måste vara nåt fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback