jag. är. trött.

Min dag i en mening: spanska, lunch med pappa & rättskunskap. That's it! :P Och nu har jag i och för sig suttit här och ätit fruktsallad en stund också. Går inte att leva utan det, seriöst. Är sinnessjukt trött idag så tänkte lägga mig på soffan en stund... Måste plugga lite geografi med dock, baah. Annars tänker bara slappa hela kvällen & somna tidigt, sjukt nice faktiskt.

Ska börja jobba imorgon med, oh yeah! Hoppas den lilla tösen gillar mig och att hon förstår det mesta av det jag säger ;D Så nu är det varje onsdag, torsdag & lördag mellan fem och tio som gäller. Money, money, money... Finally!

Kommentarer
Postat av: Nea

Ska du sluta med boxningen ändå? :O

Postat av: Emelie

jaa, blev så... Han bara ändrade dag & tid helt plötsligt! Men jag tänkte att det får vara så :P

2007-04-17 @ 17:22:32
Postat av: Jenny

WHAT THE FUCK!!!! När jag väl har kommit tillbaka?!?! ;P

2007-04-17 @ 18:26:05
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Emelie

too bad, du skulle passat på när du hade chansen ;) Haha!

2007-04-17 @ 21:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback