Länktåget

Blev utmanad av turbotrollet och blev sjukt glad när jag såg att jag hade blivit länkad! :D Men nu ska se om jag löser detta. Fattar det som om man inte får länka de som redan blivit länkade. Too bad :P Anyways...

1. Klistra in texten i ett nytt blogginlägg. Precis innan den kopierade texten skriver du ett kort stycke där berättar om listan och länkar till den bloggaren som lade till dig på listan. Det här är viktigt eftersom det därmed inte skapas duplicerade inlägg. Eftersom någon också lade till dig på listan torde det inte var för mycket begärt att bjuda på en extra inlänk till den personen.

2. Ta listan under "Mina 3 tillägg" från bloggen som lade till dig och lägg till dem under rubriken "Originallistan". Känn dig fri att ändra länktexten till din egen blogg för att få varierade nyckelord i dina kommande inlänkar.

3. Lägg själv till max 3 st bloggar under "Mina 3 tillägg".

4. Kontakta de som du har lagt till och be dem göra samma sak.

Mina 3 tillägg:
Jehona - blandat om lite allt möjligt.
Izza - otroligt skön tjej, skriver precis vad hon tycker! 
Rödluvan - anonymt & personligt. Skriver hur bra som helst.

Originallistan:
Karin Olofsson - En otroligt söt tjej som bjuder på mycket i sin blogg! Bra tidsfördriv!
Emelie - Blandat och skönt helt enkelt!
Miss Keep Your Distance - Finns inga ord som kan beskriva denna ljuvliga blogg! Jag är avis på hennes förmåga att kunna skriva! aaaaaaviiiiiis! (You are wounderful! Absofuckinglutely!)
turbotrollet - Hon i Visby
Mie - Absolut Guldkant
Hannele - Ett paradis på Hisingen
Virvla - Bjuder på många skratt och tänkvärdheter
Carola - En liten ängel som skriver om det mesta
Aradil - Sångerska med smak för chili
Millans Bak - Mycket gott
Miss Sophie - En förvirrad Höna
God Mat - Äta bör man
Dolcevita - Tjejsajten
Millans Värld
My Cutwalk - Frisyrblogg
Frisörguiden - frisyrer
Manligt

Kommentarer
Postat av: Jehona

Oh där är ju jag! Tack! :)

Postat av: Emelie

hehe, of course :) har dock glömt säga till bara, oops ;P

2007-04-12 @ 11:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback