mini-lista som tidsfördriv

Gillar du att gå promenader i regnet: hrm, kan vara mysigt faktiskt.
Vad gjorde du förra sommaren: scary fråga! ;D Solade & festade i Sunny Beach, jobbade på fritids, var i Gbg och Hbg...
Svär du för mycket: njaa, inte för mycket kan jag inte påstå.
När duschade du senast: för en timme sedan.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: har inga byxor på mig, gråa leggings däremot.
Vilken färg är dina underkläder: svart med Betty Boop på :P
Vilken låt lyssnar du på just nu: Den lilla sjöjungfrun - hela min värld ;D
Vad var det sista du sa: "ja, jag har den här" till pappa om en låt.
Vad är bredvid dig just nu: eeh, ett fönster typ.
Vad var det sista du åt: ett nallebröd till frukost.
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: mig själv förhoppningsvis ;P
Hur är vädret just nu: helt underbart!
Vem pratade du sist med på telefon: Nea the hetget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback