mwaah

Jag vet: dåligt uppdaterat idag också. I'm sorry. Men så är livet ibland och det är faktiskt bara trevligt. Hade ju sjukt tråkigt hela morgonen så satt här megalänge men sen har jag haft fullt upp hela eftermiddagen. Först kollade jag på Babel med mamma & pappa, sen var Elin här hela eftermiddagen och pratade & kollade bilder :D Senare hämtade vi Nea hemma hos henne och gick en liten bit innan Elin skulle hem & äta. Efter det gick Nea och jag lite till och så följde hon med in en liten stund :) Så har bara umgåtts med vänner hela dagen och det är då aldrig fel!

Nu har vi gäster så jag ska egentligen inte sitta här, men ville bara uppdatera lite så att ni vet att jag fortfarande lever ;) See you later.

Kommentarer
Postat av: elin

mkt prat på senaste tiden :P

2007-04-09 @ 00:12:08
Postat av: Emelie

hehe, jaa men det är så det ska vara :D

2007-04-09 @ 08:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback