mycket att göra

Var uppe redan klockan sju i morse, min vanliga tur med att kunna sova. Så jag & mamma kollade på Illusionisten som faktiskt var rätt bra. Senare åt en trevlig lunch på Thai med pappa, pratade en massa om allt & åt gott. Tog för en gångs skull något som jag aldrig provat. Men det var faktiskt inte lika gott som det jag brukar ta heller :P Sen var pappa sötast också!
 
Nu har jag precis tagit dagens andra dusch vilket var nödvändigt eftersom jag luktade solarium, och det vill jag faktiskt helst inte göra ikväll då det är ballottning som gäller! Än så länge är jag inte alls nervös men det kommer jag säkerligen att vara senare, hoppas på nån trevlig dejt i alla fall. Jag ska ju sitta och lotta alla också så det blir en del att göra, men skoj ska det bli! :D

Kommentarer
Postat av: Charlotte

jag är också en sån person som brukar ta det vanliga och inte vill prova nya saker, brukar bara bli besviken när jag väljer fel ;). ha det så kul ikväll med.. Kram :)

Postat av: Emelie

hehe, jaa det blir ju så. Man vill vara på den säkra sidan ;P
tack, det hoppas jag verkligen att det ska bli! :)

2007-04-06 @ 15:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback