party party



Igår var det förfest hos Lizze och sen utgång på Lorden som gällde! Förfesten var som vanligt hur trevlig som helst men Lorden blir fanimej inte bättre. Haha! Var i och för sig inte på humör för att festa men blev ju tvingad av mor min ;) Var så trött att jag trodde jag skulle somna på dansgolvet, men jag dansade på som fasiken i alla fall. Och herregud vad mycket folk det var, alla bara knuffades & hoppade på mina fötter. Fast det är klart, bättre när det är mycket folk än när det är helt öde :P

Vaknade såklart klockan sju imorse. Skjut mig. Har underhållit mig med att kolla bloggar och ladda in bilderna (fler finnes snart på Bilddagboken) än så länge och tänkte snart se disney-film :D

Kommentarer
Postat av: Ursula

Jag troro faktiskt att jag såg dig på lorden :)

Postat av: emelie

seriöst!? Fasiken vad skoj! Du skulle kommit fram :D

2007-04-22 @ 17:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback