påstående-lista

Jag vet: jag gör på tok för många listor men jag tycker det är skoj & det är ett bra tidsfördriv så jag fortsätter tills jag tröttnar ;D

Du ritar när du pratar i telefon: ibland, om det finns penna & papper i närheten.
Du har läst en bok den senaste månaden: oh yes, måste alltid läsa innan jag ska sova annars går det ju aldrig. Senast nån av Dean Koontz.
Du har varit uppe i Eiffel-tornet: nej :( Vill & ska däremot. Någon gång.
Du har en hemlighet som ingen annan vet: säkerligen.
Du tycker om barn: jaa, de är (oftast) söta som fasiken :D
Du tror på gud: give me a break. Tror på något, men är inte precis kristen.
Du borstar tänderna 2 ggr om dagen: japps. Kan ju vara fräsht liksom.
Du kan stå på händerna: jada, säger bara: sommaren 2004. Haha.
Du mår bra: jodå, oftast.
Du har gått på bio ensam: nää, hur kul är det då?
Du är mörkrädd: lite... Ibland.
Du vet vem du är: Hoppas det?
Du gillar att bli fotograferad: på mina villkor, ja. Men annars så är det inte särskilt skoj, nästan lite ångest över det. Men är jag med på det så är det skoj som fasiken! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback