puuh

Nu har jag äntligen fått tid till att sätta mig ner. Har haft fullt upp idag men det är ju alltid trevligt :) Först blev det lunch på thai med Fia (Linn & Marie kunde inte) och gick & kollade lite kläder & sådär. Sen direkt när jag kom hem så gick jag en runda med Nea the hetget och kom precis hem därifrån. En trevlig dag med trevliga människor med andra ord :D Nu ska jag snart äta lite, göra mig iordning och dra hem till Jenny där det blir en trevlig tjejkväll!

Fick ett oväntat jobberbjudande idag också. Dilemma dilemma. Måste tänka över det här noga. Ska diskutera med tjejerna ikväll och se vad de hade gjort. Är verkligen i desperat behov av pengar men orka fem dagar i veckan? Får se, får se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback