redogörelse

Okej, nu kommer en liten redogörelse för gårdagen då det var ballottning på Lorden som gällde. Var en massa jobb & kaos ett tag men allt löste sig tillslut och jag tror & hoppas att allt fick en varsin dejt även om alla inte var nöjda med den de hade fått. Tyvärr inte mycket att göra något åt. Jag hade nummer 12 och fick som tur är en jag känner: Pelle! Var sjukt nervös innan så blev lättad när jag äntligen fick reda på vem det var jag fick & en barndomsvän är ju aldrig fel :P

Först lottade vi ju alla, minglade, åt buffé, ropade upp alla paren & sen var helt plötsligt hela stället tomt. Haha. Så jag följde med hem till Alle där vi satt en stund innan vi gick tillbaks till Lorden. Som tur är kom det fler & fler folk dit så småningom. Kvällen var i alla fall helt okej, jag hade ännu en gång roligt nykter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback