Senaste-lista i brist på annat att göra

Filmen du hyrde? The ringer igår, min älskling Johnnny Knoxville är ju med!
Låten du hörde? Sizzla - thank u mama.
Låten du hade på hjärnan? Magnus Uggla - trubaduren (Alle ska spela den för mig imon när vi grillar, det har han lovat!).
Låten du laddade ner? The magic numbers - this is a song.
Personen du ringde? Lizze :D
Personen som ringde dig? Lizze :P
TV-program du såg? Djurpoliserna på Animal Planet.
Person du tänkte på? tjaa, pappa för jag såg precis det roliga kortet på honom som jag tog i onsdags när han sov ;D
Boken du läste? nån som Dean Koontz har skrivit, kommer inte ihåg vad den heter.
Personen du fick e-mail av? nåt reklam-skit.
Personen du fick sms av? Albin som undrade om det var hoppning på söndag.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? i måndags när vi firade mamma :)
Saken du köpte? mango på Ica, haha. Mumsigt i alla fall.
Du åt? fruktsallad, vad annars? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback